Tuesday, October 19, 2010

cinta tiga segi... * stupid*

nk dijadikan cita, ari nie aku bgn awal.. 10..awal ke tu? haha~ .. bgn2, aku dgr pida nk broadband.. aku jwb la yea... pas tu dia suruh aku mndi, sbb dia xleh lapa lama.. aduh.. xkan trus bgn nk mkn pida oi.. huhu.. ape la housemate aku sorg nie.. hehe.. then aku pun mndi.. siap2, then turun mkan.. tp pida xmkan dgn aku pun.. dia suruh hazir belikan.. hazir sape? peminat dia la..huhu... dlm diam ade org mnat kat dia kan..walapun dia keding, tp ade org mnat.. huhu.. best nyer.. hazir? encem org nya... tbuh bsar.. ok la.. :) aku pun g la ambek test pas kol 2.30. IDA.. xsuka subj dia.. BOSAN! sngat2.. huhu.. nk wat cm ner? kna ambek gak subj tu.. huhu.. aku jwb 30 min jer da siap.. trus anta kat uztazah.. tp, aku tak pg pun jamuan yang dia ckp tu.. jap2.. bila dia ckp dia nk wat JAMUAN? HUH! so bkn slh aku la kn xinvolved.. so, aku pun lgkahkan kaki aku pg PACIFIC dgn hehe.. waniey and aidil... HEHE..g maen bowling, memanah, then g karok.. pas tu g S*... superb gua ckp lu...pening gua.. tp im pretend to be ok.. aku hebat kn3? hehe.. :) tp kn. aku lapa skrg.. tp aku xnk mkn.. sbb aku dlm proses nk kurus balik.. berat aku da 60 kg.. SHIT!!! xsuka ... huhu.. skrg, aku tgh ajar muaz buat term paper tp dia da k KL.. huhu.. nk blik? xthu lg.. cm da lmbat gila.. haish... huhu..

No comments:

Post a Comment