Saturday, October 16, 2010

adekah ini hidup aku? NO!

Semalam, pas balik dr karok, baring..penat and sakit perut sngat2.. huhu.. xthu la sbb ape.. mkn kat KFC kot.. CROSS OUT ar pas nie.. sejak akher2 nie, aku cm xselera gak nk mkn..maybe stress kot.. haih.. xabs2 dora nie stress kn.. biasa ar.. i'm the person yang cpat stress bila apa2 yang aku buat xmcapai ape yang aku nak.. so, bebalik smula ke cita aku td, baring punya baring, msg dgn DIA <3.. hehe...xyah thu la sapa.. dia comel la.. HAHA~ .. lambat gak ar tdo smlm.. lam kol 4.35 cm tu.. msg dgn ex bf aku.. :(.. gaduh la ape lg? xsuka dia asyk maki aku.. dia suruh balik kl sbb nk jmpa.. cm mls jer.. ntah ape dia nk lg.. dia yang putuskan hbgan nie,even aku xckp aku nk BREAK! KEJAM kn dia? tp, xpe la.. itu hak dia.. BREAK,break ar.. asalkan ko bhgia aku pun ok jer.. da mls nk pkr sal CINTA2 nie.. ENOUGH!tdo punya tdo, xsdar da pkol 1 TENGAH HARI.. dahsyat dora...mama thu aku bgn tgh ari msti dia bising.. MISS mama.. <3
smalam juga, aku dapat tahu adik aku, my sweetheart msuk hospital sebab sakit demam.. papa ckp da 1 minggu dia sakit, xsmbuh2.. tperanjat aku dgr..HAIH!risau gak aku.. da 2 mmber keluarga aku yang da masuk wad tu.. 1st papa,then adik gue.. petang nie, mama call ckp doctor ambek darah dia nk analysis dia disyaki demam denggi.. JESUS!, hanya tuhan yang tahu ape perasaan aku time.. nk nangis pun ade gak.. minta2 la dia xde pape.. AMEN! aku try untuk chill jer skrg nie..kalau papa and mama ade kat KL time nie, aku da blik da ptg nie.. nk tngok adik aku cm ner.. rsau.. tp mama ckp dia ok jer.. haih2~ capek deh$ gue... SARAWAK.. WAIT TILL THE DAY I COME... bilik aku, tv aku, sofa aku, meja makan aku, toilet aku.. umah aku, and keta aku... TUNGGU KEPULANGAN AKU k.! hehe.. the HAPPY ENDING *DORA CHAY*

No comments:

Post a Comment