Saturday, November 14, 2009

bgduh lg....haih?!

haih?! ape la nk jd dgn hbgan aku dgn william? dia 2 syg aku ker x nie? aku wonder ar..cara dia dgn aku da mcm da xsyg aku da.. msg pun mls jer nk eply...ntah ape la ade kat ati dia...aku lgsung xblh nk teka....knpe erk? aku xperfect lg ker bg dia? aku bnci tau dia mcm nie..skrg da kol 12.01.....
dia xmsg,xcall....knpe susah sngat nk mtk maaf?? ee..tlg ar.. bru jer semalam blik dr kl...da nk gduh..bkn nk mnja ape semua...org rndu kjap jer kn..sdgkn aku kat cnie mrindui dia....

sdih ar bf sndiri buat mcm nie kat aku...aku kdg2 xbleh nk differentiate between GURAUAN N FAKTA...everthing dats kuar dr mlut dia aku anggap bnda 2 btul...n, not a gurauan.. sumtimes thiz thing make me think why..knpe????? aku gram tau x... bru jer smlm nk bhgia skrg jd mcm nie plak..

esok da nk kna blik swak..lg ar nk gduh..aku da agak da smua nie akn blaku.. ish!

611 plak pakat selesema mlm nie...semua dok tarik hingus masing2....blik bedebu thap elephant...pengotor btul la..adduh2....pnat ar..skrg nie tnggu nk tdur..tp da pkat xnk tdur da.. esok da nk blik umah msing2...skrg tinggal skit jer msa nk bsama....HARGAI la masa itu ye!

rase nk dmm la plak..xabz2 satu masalah..sakit kpala aku tau x...pening nie....aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment